Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je rozbor slov a frází, která jsou relevantní z pohledu optimalizace pro internetové vyhledávače. Jejím výstupem je souhrn kvalitních klíčových slov a frází, která vystihují obsah daného webu a současně jsou často hledána ve vyhledávačích.

Analýza klíčových slov vám zvýší prodej zboží čí služeb. Jsou to právě klíčová slova, která ve výsledcích vyhledávání přivedou uživatele internetu na vaše stránky namísto stránek konkurence.

Seznam klíčových slov obsahuje:

  • Nejčastěji hledaná klíčová slova relevantní k oboru vašich webových stránek
  • Klíčová slova, která posunou váš web na přední místa ve vyhledávačích a mají tak obrovský potenciál přivést vám nové zákazníky
  • Soubor klíčových slov, která jsou co nejméně konkurenční a současně obchodně nejúčinnější

Jak při analýze klíčových slov postupujeme?

Nejprve zjistíme základní informace o vašem webu, vaší cílové skupině, vaší konkurenci a nejvíce konkurenční weby detailně zanalyzujeme. Následně identifikujeme vhodná klíčová slova a odhadneme jejich potenciál z pohledu SEO. Poradíme vám tak, na jaká slova a fráze se zaměřit a doporučíme, jak a na jakých stránkách klíčová slova umístit.



Napište nám

Section

Section

dva × 9 =