Analýza návštěvnosti webu

Analýza návštěvnosti webu zpracovává informace o vašich zákaznících a doporučuje vám, jak je dokonale využít ve vlastní prospěch. Díky takto získaným informacím můžete webové stránky upravit takovým způsobem, aby zákaznici vždy a snadno našli to, co hledají, a vaše zboží či službu si zakoupili.

Znáte vaše zákazníky opravdu dobře? Víte, jak si ověřit, že obsah vašich stránek je právě pro ně zajímavý a přínosný? Díky analýze návštěvnosti webu dokážete na obě dvě otázky odpovědět kladně a získané informace tak beze zbytku zužitkovat.

Co analýzou návštěvnosti webu získáte?

  • Přesný počet návštěvníků a zákazníků
  • Jaký typ zákazníka navštěvuje váš web
  • Co vaši zákazníci hledají a zda to nachází
  • Odkud vaši zákazníci přicházejí
  • Jak dlouho tráví návštěvníci čas na vašich stránkách a co je nejvíce zajímá
  • Nejčastěji používanou landing page
  • Stránky, které vaši zákazníci opouští nejrychleji
  • Kam návštěvníci z vašeho webu odchází

Součástí analýzy jsou především rozbory návštěvníků, zdrojů návštěvnosti, vstupních a výstupních stránek a cílů a měření průchodů.

Díky analýze návštěvnosti můžeme vyhodnotit:

  • Efektivitu reklamních kampaní – odkud chodí zákazníci a na co přesně se zaměřují
  • Použitelnost a přístupnost vašich stránek
  • Přínos optimalizace pro vyhledávače – z jakých vyhledávačů návštěvníci přišli a jaké použili klíčové slovo
  • Problematická místa vašeho webu

Výsledkem analýzy od naší agentury je doporučení:

  • Jak zvýšit návštěvnost vašich stránek a konverzní poměr
  • Jak z návštěvníků webu udělat zákazníky
  • Jaká klíčová slova a fráze použít
  • Na která problémová místa je třeba zaměřit pozornost


Napište nám

Section

Section

šest + 7 =