Analýza návštěvnosti webu
Analýza návštěvnosti webu zpracovává informace o vašich zákaznících a doporučuje vám, jak je dokonale využít ve vlastní prospěch. Díky takto získaným informacím můžete webové stránky upravit takovým způsobem, aby zákaznici vždy a snadno našli to, co hledají, a vaše zboží či službu si zakoupili.
Znáte vaše zákazníky opravdu dobře? Víte, jak si ověřit, že obsah vašich stránek je právě pro ně zajímavý a přínosný? Díky analýze návštěvnosti webu dokážete na obě dvě otázky odpovědět kladně a získané informace tak beze zbytku zužitkovat.
Co analýzou návštěvnosti webu získáte?
- Přesný počet návštěvníků a zákazníků
- Jaký typ zákazníka navštěvuje váš web
- Co vaši zákazníci hledají a zda to nachází
- Odkud vaši zákazníci přicházejí
- Jak dlouho tráví návštěvníci čas na vašich stránkách a co je nejvíce zajímá
- Nejčastěji používanou landing page
- Stránky, které vaši zákazníci opouští nejrychleji
- Kam návštěvníci z vašeho webu odchází
Součástí analýzy jsou především rozbory návštěvníků, zdrojů návštěvnosti, vstupních a výstupních stránek a cílů a měření průchodů.
Díky analýze návštěvnosti můžeme vyhodnotit:
- Efektivitu reklamních kampaní – odkud chodí zákazníci a na co přesně se zaměřují
- Použitelnost a přístupnost vašich stránek
- Přínos optimalizace pro vyhledávače – z jakých vyhledávačů návštěvníci přišli a jaké použili klíčové slovo
- Problematická místa vašeho webu
Výsledkem analýzy od naší agentury je doporučení:
- Jak zvýšit návštěvnost vašich stránek a konverzní poměr
- Jak z návštěvníků webu udělat zákazníky
- Jaká klíčová slova a fráze použít
- Na která problémová místa je třeba zaměřit pozornost