Analýza obsahu webu

Obsah webu je důležitý nejen pro vyhledávače, ale zejména pro uživatele. Návštěvníky vašeho webu zajímá hlavně to co, co mohou získat. Důležitá není pouze textová část webu, ale i celková forma prezentace, fotografie či videa a další aplikace.

Na základě výsledků analýzy obsahu webu vám navrhneme konkrétní řešení, jak dosáhnout lépe uspořádaného, zajímavějšího a efektivnějšího obsahu vašich stránek. Atraktivní obsah vašich stránek bude vaší velkou konkurenční výhodou a zlepší vaší pozici ve vyhledávačích.

Jak má vypadat hodnotný obsah webových stránek?

  • Musí být kvalitní – pouze díky němu se návštěvníci na stránky vracejí
  • Musí být poutavý – zajímavý obsah se schopností upoutat pozornost uživatele.
  • Musí být dobře strukturovaný – tedy logicky členěný, správně graficky formátovaný. Srozumitelný obsah přispívá k vyšší čtenosti.
  • Musí být výstižný a informativní – přesvědčit uživatele o kvalitě vašich nabízených produktů či služeb
  • Musí být propracovaný – detaily zvyšují vaši důvěryhodnost
  • Musí být orientovaný na klíčové slovo – vyhledávače preferují stránky zaměřené na určité klíčové slovo, což zvyšuje jejich přirozenou návštěvnost
  • Musí obsahovat zpětné odkazy – lidé rádi sdílejí zajímavé a užitečné informace například na sociálních sítích.

Co je při analýze webu důležité?

  • kvalita a kvantita textu
  • dostatečný obsah klíčových slov v textové části webu
  • snadná srozumitelnost textového obsahu
  • přesvědčivost textových sdělení
  • vhodnost prezentace obsahu
  • vyhodnocení aktuálních výsledků webu ve vyhledávačích

Co zjistíme analýzou obsahu webu?

  • četnost a rozmístění klíčových slov
  • kvalitu textového obsahu stránky
  • logičnost struktury obsahu, jeho srozumitelnost a čitelnost
  • pozici webu ve vyhledávačích
  • správnost a funkčnost hypertextových odkazů


Napište nám

Section

Section

− šest = 3