Analýza použitelnosti webu

Webové stránky musí být pro své návštěvníky uživatelsky příjemné a intuitivní. I při těch nejlepších úmyslech realizátora webových stránek se ale často stává, že web pro své uživatele představuje různá úskalí a nutnost příliš přemýšlet nad jeho navigací. Pomocí analýzy použitelnosti webu lze odhalit většinu chyb, tyto problémy zdokumentovat a navrhnout řešení k jejich nápravě.

Pokud na vašich stránkách zákazníci rychle nenaleznou požadované informace, odchází ke konkurenci. Základní pravidla použitelnosti webu nesplňují až dvě třetiny webů. Víte, jak jste na tom vy?

Proč analýza webových stránek?

Hlavním cílem analýzy použitelnosti webu je nalezení funkčních a designových chyb, jako je například nepřehledné navigační menu a jeho nevhodně zvolený způsob umístění na stránce, příliš (ne)výrazné grafické zpracování, nepřehledné texty, způsob prezentace zboží a v neposlední řadě například i příliš obsáhlé registrační nebo objednávkové formuláře.
Cílem úprav či úplného odstranění těchto problémových míst je navýšení opakované návštěvnosti webu a tím souvisejícího počtu objednávek, více konverzí a celkové zlepšení vaší image a důvěryhodnosti u vašich stávajících i budoucích zákazníků.

Proč analýza právě od nás?

Víme, kdy a jak motivovat návštěvníka vašich stránek k požadované obchodní aktivitě a garantujeme zvýšení počtu objednávek po navrhnutých úpravách.“
  • Disponujeme profesionálním a zkušeným týmem webových odborníků.
  • Před zahájením webové analýzy nasadíme na váš web nástroje Clickheat a Google Analytics. Instalace těchto pomocníků nám ukážou, kde a na co uživatelé vašich stránek klikají, jak dlouho se na vašich stránkách zdržují a řadu dalších cenných informací.
  • Samotnou analýzu provádíme pomocí potenciálních zákazníků a zaměřujeme se v ní na jejich pocity z hlediska uživatelského komfortu a relevantnosti hledaných informací.
  • Stejně jako testujeme již zaběhlé weby, testujeme i šablony na webové stránky zcela nové.
  • Identifikujeme problémová místa a navrhneme konkrétní řešení úprav.
  • Navrhneme stránky jednoduše ovladatelné, přehledné a snadno srozumitelné, vytvoříme efektivní marketingové nástroje „Call to action“ (například kontaktní formuláře).
  • Vnímáme důležitost responzivního návrhu – obsah webu musí být přehledně zobrazitelný i na mobilních zařízeních.


Napište nám

Section

Section

− 7 = jedna