Webové stránky musí být pro své návštěvníky uživatelsky příjemné a intuitivní. I při těch nejlepších úmyslech realizátora webových stránek se ale často stává, že web pro své uživatele představuje různá úskalí a nutnost příliš přemýšlet nad jeho navigací. Pomocí analýzy použitelnosti webu lze odhalit většinu chyb, tyto problémy zdokumentovat a navrhnout řešení k jejich nápravě.
Pokud na vašich stránkách zákazníci rychle nenaleznou požadované informace, odchází ke konkurenci. Základní pravidla použitelnosti webu nesplňují až dvě třetiny webů. Víte, jak jste na tom vy?
Hlavním cílem analýzy použitelnosti webu je nalezení funkčních a designových chyb, jako je například nepřehledné navigační menu a jeho nevhodně zvolený způsob umístění na stránce, příliš (ne)výrazné grafické zpracování, nepřehledné texty, způsob prezentace zboží a v neposlední řadě například i příliš obsáhlé registrační nebo objednávkové formuláře.
Cílem úprav či úplného odstranění těchto problémových míst je navýšení opakované návštěvnosti webu a tím souvisejícího počtu objednávek, více konverzí a celkové zlepšení vaší image a důvěryhodnosti u vašich stávajících i budoucích zákazníků.
Víme, kdy a jak motivovat návštěvníka vašich stránek k požadované obchodní aktivitě a garantujeme zvýšení počtu objednávek po navrhnutých úpravách.“