Analýza webu
Analýza webu
V dnešní době máme výhodu, že veškeré online aktivity a kampaně můžeme měřit. Zanalyzujeme je, vezmeme si ponaučení a zlepšíme výsledky.
Co je analýza webu?
Analýza je rozbor webových stránek z různých tematických pohledů. Výstupem rozboru webu je dokument, který upozorňuje na silné a slabé stránky, nejdůležitější chyby a přichází s obecnými návrhy na jejich řešení.
Je jedním ze základních vstupů pro optimalizaci webu a zlepšování jeho efektivity. Pomůže optimalizovat nejen web, ale i vaše investice do reklamy.
Co zjistíme?
- Jak se chovají návštěvníci vašeho webu
- Zda jsou vaše stránky použitelné a přístupné
- Které stránky vašeho webu jsou nejslabší (mají krátký čas pobytu na stránce) a je nutné je pozměnit, doplnit texty apod.
- Zda váš web obstojí před roboty vyhledávačů
- Kteří návštěvníci na váš web přicházejí a hned zase odcházejí, tedy hledají jiný obsah, než jim prezentují výsledky ve vyhledávačích
- Odkud se berou zákazníci, kteří dokončili objednávku ve vašem internetovém obchodě
- Kolik stojí nejdražší návštěvníci webu = návštěvníci webu, za něž jste v reklamních kampaních utratili nejvíce peněz
- Jak web plní vytyčené cíle
Proč Oportunico?
- Podle potřeby zanalyzujeme celý web nebo provedeme pouze některý druh analýzy (návštěvnosti webu, výsledků PPC kampaní atd.)
- Maximálně se soustředíme na vaše možnosti a potřeby
- Vypracujeme dokument, ve kterém navrhneme vhodné řešení
- Na vaše přání naši odborníci toto řešení zrealizují
Nejčastěji analyzujeme tyto zdroje:
- Google Analytics (nejznámější nástroj webové analytiky, který zachycuje chování návštěvníků webu)
- Google Adwords
- Serverové statistiky návštěvnosti
- Sklik reklamy a jejich výsledky (dopady) na vašem webu
Analýza webu je základem úprav webových stránek a marketingové strategie – vede ke zlepšení návštěvnosti, růstu počtu objednávek, obratu, a tedy i konverzního poměru. Kvalitní analýza od společnosti Oportunico napoví, které části vašich webových stránek potřebují změnit a jak, abyste byli v podnikání úspěšnější.