Analýza webu

Analýza webu

V dnešní době máme výhodu, že veškeré online aktivity a kampaně můžeme měřit. Zanalyzujeme je, vezmeme si ponaučení a zlepšíme výsledky.

Co je analýza webu?

Analýza je rozbor webových stránek z různých tematických pohledů. Výstupem rozboru webu je dokument, který upozorňuje na silné a slabé stránky, nejdůležitější chyby a přichází s obecnými návrhy na jejich řešení.

Je jedním ze základních vstupů pro optimalizaci webu a zlepšování jeho efektivity. Pomůže optimalizovat nejen web, ale i vaše investice do reklamy.

Co zjistíme?

  • Jak se chovají návštěvníci vašeho webu
  • Zda jsou vaše stránky použitelné a přístupné
  • Které stránky vašeho webu jsou nejslabší (mají krátký čas pobytu na stránce) a je nutné je pozměnit, doplnit texty apod.
  • Zda váš web obstojí před roboty vyhledávačů
  • Kteří návštěvníci na váš web přicházejí a hned zase odcházejí, tedy hledají jiný obsah, než jim prezentují výsledky ve vyhledávačích
  • Odkud se berou zákazníci, kteří dokončili objednávku ve vašem internetovém obchodě
  • Kolik stojí nejdražší návštěvníci webu = návštěvníci webu, za něž jste v reklamních kampaních utratili nejvíce peněz
  • Jak web plní vytyčené cíle

Proč Oportunico?

  • Podle potřeby zanalyzujeme celý web nebo provedeme pouze některý druh analýzy (návštěvnosti webu, výsledků PPC kampaní atd.)
  • Maximálně se soustředíme na vaše možnosti a potřeby
  • Vypracujeme dokument, ve kterém navrhneme vhodné řešení
  • Na vaše přání naši odborníci toto řešení zrealizují

Nejčastěji analyzujeme tyto zdroje:

  • Google Analytics (nejznámější nástroj webové analytiky, který zachycuje chování návštěvníků webu)
  • Google Adwords
  • Serverové statistiky návštěvnosti
  • Sklik reklamy a jejich výsledky (dopady) na vašem webu

 

Analýza webu je základem úprav webových stránek a marketingové strategie – vede ke zlepšení návštěvnosti, růstu počtu objednávek, obratu, a tedy i konverzního poměru. Kvalitní analýza od společnosti Oportunico napoví, které části vašich webových stránek potřebují změnit a jak, abyste byli v podnikání úspěšnější.



Napište nám

Section

Section

− 1 = dva