Jsou microsites dobré pro SEO optimalizaci?

Pomůže mi více microsites k lepším SEO výsledkům?

Odpověď může být ano i ne. Pokud totiž chcete tvorbou nové microsite nebo rovnou několika microsites „zalepit díru“ v kvalitě svých hlavních webových stránek, pak je lepší zvolit jiné řešení. A to soustředit se na zvýšení kvality (obsahu webu) vašeho primárního webu. Řešením může být například zřízení Blogu na vašem hlavním webu.

Někteří odborníci na SEO se rovněž přiklánějí k názoru, že microsites spíše matou lidi v tom, aby věděli, jaké informace jsou hlavní a která značka/web je ten hlavní. Co se týká Google a jeho postoje k microsites, tak v současné chvíli doporučení zní: budujte kvalitní obsah. Tedy myšlenka, že bychom naši slabou současnou situaci hlavního webu dohnali オンライン カジノ větším množstvím odkazů z nové microsite, není příliš adekvátní. A opět se vracíme k myšlence raději budovat kvalitní strukturu webu a jeho obsahu (k tomu nám pomůže například kvalitní copywriting).

Kdy tedy využití microsites bude pro mě přínosem?

Tvorba microsites může být pro vás dobrým nástrojem, když se snažíte posílit a budovat specifickou službu nebo produkt. Navíc předpokládáte, že obsah, vztahující se k této značce / produktu, se bude rozrůstat. Nebo možná přeroste v samostatný projekt.

Dalším dobrýn příkladem může být uvedení na trh produktu, který má táhnout váš business. Tento produkt se může stát po pár měsících již zastaralý a pak význam microsite upadá, nebo naopak růst v něco silného a samostatného.