Návrh webových stránek

návrh web. stránek

Úspěšná webová prezentace musí mít dobrou strukturu, musí mít kvalitní a čtivý obsah, který je na každé stránce přehledně rozložen a samozřejmě hraje neméně důležitou roli i celkové grafické pojetí.

Profesionální návrh je základem vzniku dobrých webových stránek. Díky našim mnohaletým zkušenostem a znalostem pomůžeme vašemu webu splnit daný cíl s tím, že vyhnete zbytečným chybám.

Co znamená dobrá struktura webu?

Je to postupné skládání jednotlivých stránek webu tak, aby jejich struktura odpovídala skutečně nabízeným službám (či produktům) společnosti, rodinám jednotlivých klíčových slov, SEO optimalizačním faktorům a zásadám jednoduchého a snadno použitelného prostřední pro návštěvníky.

Jak při tvorbě návrhu webových stránek postupujeme?

V naší agentuře používáme specializované softwarové nástroje a každý zákazník z něj po dokončení návrhu získává veškeré výstupy pro své další potřeby. Zákazníka vždy detailně seznamujeme s kompletní mapou webu, jeho vazbami a propojením stránek mezi sebou. K návrhu layoutu webové prezentace přistupujeme v okamžiku odsouhlasení návrhu klientem.

Grafika webových stránek

Design webu a jeho celkové grafické pojetí je jedním z nejdůležitějších prvků vašeho webu vůbec. Grafické zpracování webové prezentace musí být orginální a nápadité, pro návštěvníky webu atraktivní a přitom čisté a přehledné. V neposlední řadě musí být grafika webu v souladu s celkovou firemní identitou zákazníka, odrážet jeho individualitu a  v zákazníkovi budit pocit důvěryhodnosti.

Při tvorbě webových prezentací spolupracujeme v oblasti grafických  návrhů s reklamní agenturou Atlantic, která již pro naše klienty úspěšně realizovala desítky webových prezentací či internetových obchodů.

Vy se ptáte, my umíme odpovědět

Tým našich specialistů a konzultantů je připraven vám kdykoliv zodpovědět vaše otázky týkající se webové prezentace či online reklamy. Naše letité zkušenosti s realizací více než desítek úspěšných internetových projektů, vám pomohou nalézt odpověď například na tyto otázky:

  • Jakou platformu mám zvolit pro svůj eshop? Mám jej napojovat na účetní systém, a pokud ano, tak proč?
  • Je v dnešní době opravdu nutné být aktivní na sociálních sítích?
  • Jak docílím zvýšení návštěvnosti svého webu?
  • Konkurence prostřednictvím internetu prodává a já ne. Proč?
  • Proč mám vysokou návštěvnost a nedostatek objednávek?
  • Kolik do internetových nástrojů vůbec investovat?
  • Kolik stojí tvorba kvalitního eshopu a co musím udělat pro to, aby dobře prodával?
  • Patří na můj web videa?


Napište nám

Section

Section

− dva = 4