Online kampaně

Špičkové PPC kampaně v systémech Google Adwords, Sklik, Youtube a Facebook. Nově i Heureka. Nejenom výběr klíčových slov, ale i nastavení Landing pages, hodnocení kvality konverzí v Google Analytics.

PPC kampaně

PPC kampaň (z angl. výrazu Pay Per Click) je forma reklamy, v rámci které inzerent neplatí za zobrazení reklamy uživatelem internetu, ale platí pouze za jeho proklik na reklamní odkaz. Je to vysoce účinná forma zvýšení návštěvnosti webu a tím související zvýšení poptávky po vašem zboží…

Reklama na YouTube

YouTube je nejpopulárnější internetový videoportál na světě. Návštěvníci zde hledají informace, zábavu, vzdělávací materiál anebo naopak sami videa přímo vkládají. Návštěvnost webu roste každý den a zadavatelům reklamy tak nabízí populární prostor pro umístění své reklamy. Reklamní systém YouTube nabízí celou řadu možností, jak zákazníka…

Reklama na Facebooku

Facebook je nejznámější sociální síť na světě celkem s miliardou aktivních uživatelů. Denně ji navštíví 600 miliónu lidí, v České republice ji pak používá celkem 3,5 miliónu uživatelů. Jen tento fakt by měl každého zadavatele reklamy přesvědčit o důležitosti tuto formu prezentace nevynechat. Pravidla pro reklamu na…

Email marketing

Email marketing je cílené rozesílání komerčních či nekomerčních sdělení na určené emailové adresy. Hlavní výhody této formy reklamy spočívají v relativně nízkých nákladech, rychlé přípravě a zejména pak v naprosto přesném měření úspěšnosti každé takovéto kampaně. Jaké výstupy pro vás umíme z každé emailové kampaně získat? Přesně víme,…