Optimalizace PPC kampaní

PPC kampaň (z angl. výrazu PPC – pay per click) je dalším a dobře měřitelným produktem internetové reklamy. Kampaň však není možné jen spustit a na konci zvoleného časového období ji vyhodnotit. Kampaň je nutné průběžně optimalizovat a po celou dobu se ji pečlivě věnovat tak, aby dosáhla co nejlepšího možného výsledku. Důležitý není poměr konverzí, důležitá je jejich kvalita.

U každé PPC kampaně dokážeme sledovat prakticky každého návštěvníka, který na váš web přišel. Řekneme vám, kam na vašem werbu pokračoval, co si prohlížel, na jaké straně web opustil, případně, zda si  něco objednal či zda vyplnil kontaktní formulář. Díky těmto cenným údajům pak přesně víte, za co jste prostředky vynaložené do PPC kampaně utratili.

Jak probíhá příprava PPC kampaně a její následná realizace?

  • Geografické členění kampaně: kampaně rozdělujeme dle krajů či měst, po vyhodnocení potenciálu méně výkonné oblasti z kampaně vyloučíme.
  • Rozšiřujeme reklamu o odkazy a adresy kontaktních míst: těch lze použít více, uživateli se ukáže jen místo nejbližší jeho aktuální lokalitě
  • Z kampaně vylučujeme weby, umístění či klíčová slova, které vykazují špatné výsledky a nahrazujeme je novými.
  • Měníme grafiku u reklam s nízkým počtem konverzí.
  • Optimalizujeme pozice dle výkonu.

 

 

 



Napište nám

Section

Section

7 × dva =