Facebook je nejznámější sociální síť na světě celkem s miliardou aktivních uživatelů. Denně ji navštíví 600 miliónu lidí, v České republice ji pak používá celkem 3,5 miliónu uživatelů. Jen tento fakt by měl každého zadavatele reklamy přesvědčit o důležitosti tuto formu prezentace nevynechat.
Nevíte-li si rady s vytvořením firemního profilu na sociální síti, obraťte se na nás. Vytvoříme Vám profesionální facebookovské stránky s kvalitním a poutavým obsahem a vaši fanoušci se jen pohrnou.
Pravidla pro reklamu na Facebooku
Reklamní kampaně
Reklamní kampaně na Facebooku fungují na velice podobném principu, jako dobře známe PPC kampaně na Googlu (AdWords) a Seznamu (Sklik). Vždy je nutné si dopředu ujasnit, kolik prostředků chcete do reklamy investovat, Facebook totiž strhává peníze z Vašeho účtu dle toho, kolik lidí na Vaši reklamu na Facebooku klikne.
Výhodou PPC kampaní na Facebook je jejich obrázková podoba. Odkazy jsou umístěny v pravé části stránek a mohou být přesměrovány na Vaši firemní webovou prezentaci, facebookovskou stránku či vytvořenou událost. Reklama vede uživatele přímo k nákupu, případně jej navádí, aby se stal fanouškem vašich stránek na facebooku. Stane-li se fanouškem, uvidí to jeho přátelé a reklama působí dále. Přesné cílení je velkou výhodou této reklamy.
Kolik stojí inzerce na Facebooku zde.