Tvorba microsite

Microsites (chcete-li, tak ministránky, mikrostránky, minisites či miniweby nebo weblety) jsou webové stránky malého rozsahu, jejichž cílem je propagace konkrétního produktu či služby a podpora hlavních stránek prostřednictvím napojených odkazů.
Tvorba microsite pro nás znamená především vytvoření ekonomicky přijatelného a rychlého webu pro zákazníka.
Kdy je čas se pro tvorbu microsites rozhodnout?
- Kampaň s jasně definovanou cílovou skupinou
- Představení nového produktu či služby
- Speciální či odvážnější marketingové akce
- Prezentace úzce vymezeného tématu v rámci určeného časového období
- Potřeba oddělit jednotlivé sekce vlastní webovou stránkou
Výhody microsites
- Zlepšení pozice hlavního webu ve vyhledávačích
- Přehledné a líbivé grafické zpracování včetně optimalizovaného textového obsahu
- Rychlá realizace a tím související nízká cena
- Možnost propojení se sociálními sítěmi
- Efektivní optimalizace pro internetové vyhledávače s možností zaměření na více klíčových slov
- Ideální řešení pro spotřebitelské soutěže či průzkumy trhu
Jak při tvorbě microsite postupujeme?
Cílem každé microsite je zvýšení povědomí o produktu či službě a zejména pak vyvolání zájmu potenciálního zákazníka ke koupi. Toho dosáhneme vytvořením zajímavého a kvalitního obsahu, originálním grafickým zpracováním a tvorbou odkazů směřujících právě na tuto stránku, které budou pracovat ve váš prospěch a které budou současně vypadat přirozeně.