Tvorba microsite

microsite_FINAL

Microsites (chcete-li, tak ministránky, mikrostránky, minisites či miniweby nebo weblety) jsou webové stránky malého rozsahu, jejichž cílem je propagace konkrétního produktu či služby a podpora hlavních stránek prostřednictvím napojených odkazů.

Tvorba microsite pro nás znamená především vytvoření ekonomicky přijatelného a rychlého webu pro zákazníka.

Kdy je čas se pro tvorbu microsites rozhodnout?

  • Kampaň s jasně definovanou cílovou skupinou
  • Představení nového produktu či služby
  • Speciální či odvážnější marketingové akce
  • Prezentace úzce vymezeného tématu v rámci určeného časového období
  • Potřeba oddělit jednotlivé sekce vlastní webovou stránkou

Výhody microsites

  • Zlepšení pozice hlavního webu ve vyhledávačích
  • Přehledné a líbivé grafické zpracování včetně optimalizovaného textového obsahu
  • Rychlá realizace a tím související nízká cena
  • Možnost propojení se sociálními sítěmi
  • Efektivní optimalizace pro internetové vyhledávače s možností zaměření na více klíčových slov
  • Ideální řešení pro spotřebitelské soutěže či průzkumy trhu

Jak při tvorbě microsite postupujeme?

Cílem každé microsite je zvýšení povědomí o produktu či službě a zejména pak vyvolání zájmu potenciálního zákazníka ke koupi. Toho dosáhneme vytvořením zajímavého a kvalitního obsahu, originálním grafickým zpracováním a tvorbou odkazů směřujících právě na tuto stránku, které budou pracovat ve váš prospěch a které budou současně vypadat přirozeně.



Napište nám

Section

Section

− jedna = 3