Webová analytika

Od SEO analýzy po analýzu použitelnosti webových stránek. Zjistíme, proč některé části webu nefungují, nebo jak generovat více návštěvníků určité sekce webu.

SEO analýza

SEO (z angl. výrazu Search Engine Optimalization) je klíčem ke kvalitní a úspěšné optimalizaci. Její nejdůležitější součástí je rozbor klíčových slov pro vyhledávače takovým způsobem, aby byly ve výsledcích vyhledávání zobrazeny na předních místech. Kdy potřebujete SEO analýzu svého webu? Investice do online reklamy neodpovídá…

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov poskytuje zákazníkovi seznam klíčových slov spolu s doporučeními, na základě kterých lze zásadně vylepšit obsah webu a copywriting.

Analýza webu

Analýza webu V dnešní době máme výhodu, že veškeré online aktivity a kampaně můžeme měřit. Zanalyzujeme je, vezmeme si ponaučení a zlepšíme výsledky. Co je analýza webu? Analýza je rozbor webových stránek z různých tematických pohledů. Výstupem rozboru webu je dokument, který upozorňuje na silné a…

Analýza návštěvnosti webu

Analýza návštěvnosti webu zpracovává informace o vašich zákaznících a doporučuje vám, jak je dokonale využít ve vlastní prospěch. Díky takto získaným informacím můžete webové stránky upravit takovým způsobem, aby zákaznici vždy a snadno našli to, co hledají, a vaše zboží či službu si zakoupili. Co…

Analýza konkurence

Cílem služby analýza konkurence je poskytnout zákazníkovi seznam konkurence (konkurenčních webů). Součástí tohoto seznamu je analýza především: na jaká klíčová slova konkurence cílí, jaké jsou online aktivity konkurence, počet zpětných odkazů, celková kvalita konkurenčních webů, apod.

Analýza kódu webu

Analýza kódu webu obsahuje přehledné informace o zdrojovém kódu každé webové stránky. Každý takovýto kód musí být validní, aby jej mohl internetový vyhledávač správně zaindexovat. Pokud je v kódu chyba, vyhledávač může danou část zcela ignorovat a váš potenciální zákazník navštíví stránky konkurence. Co analýzou…